Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Det är väl ett ganska bra första försök med långsjal :wink: Kanske skulle platsa i Tinaws knasiga knytningar-tråd...
Användarens profilbild
Av Clifford
Förvisso :lol: Men den här tjejen förekommer ju på alla bilderna och har ganska tokiga knytningar på varje bild. Nybörjarfasen borde hon ha kommit över nu när hon knyter purpursky, kan jag tänka ;)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag vet, helknasigt!!!
Men det är ju många försäljares bilder som ser så ut...eller 2fel" ut! MÄRKLIGT!!!
Jaa, vi får väl helt enkelt ställa upp med våra superbilder då tjejer!!!
på Hyrsjal.se kommer det ju iaf vara bra bilder! 8) 8)
Användarens profilbild
Av Nova
Pernilla J skrev:Förvisso :lol: Men den här tjejen förekommer ju på alla bilderna och har ganska tokiga knytningar på varje bild. Nybörjarfasen borde hon ha kommit över nu när hon knyter purpursky, kan jag tänka ;)
Tycker alla hennes knytbilder ser så likadana ut.
Undrar om de inte är tagna vid samma tillfälle allihop och sedan har fotona redigerats i efterhand
så att det ser ut som hon bär i olika sjalar och färger.
Användarens profilbild
Av Måsen
När jag läste rubriken blev jag lite orolig att det var du som inte förstod det där med från knäveck till knäveck. :oops:
Förlåt att jag ens tänkte tanken! :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Måsen skrev:När jag läste rubriken blev jag lite orolig att det var du som inte förstod det där med från knäveck till knäveck. :oops:
Förlåt att jag ens tänkte tanken! :wink:
men hallå Måsisen! Ut i köket med dig, dammsug, städa, organisera om garderober, lek "huvud-axlar-knäotå-knäotå med dig! Den där finingen bör komma ut nu! :this: :lol: :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Eller piska mattor, för all del. Det lär funka över förväntan har jag hört ;)
Användarens profilbild
Av tove79
Jätteknasig knytning. Det ser ju likadant ut på alla bilderna.
Användarens profilbild
Av Helena
Ulla svarade att det är jobbigt att ta bilder med barn i sjal med många omtagningar osv, och det har hon ju säkert rätt i. Men jag tycker också att bilderna är konstiga, så svårt kan det väl inte vara att rätta till sjalen ifall barnet sitter fel. :shock: Speciellt nu som jag har ett skenbarn som måste sitta med benen brett isär för att stabilisera sig, så blir jag rätt sur på sådana bilder. De visar ju inte det optimala sättet att bära på.

Det var inte så att Ulla försvarade bilderna, men hon menade att att hon inte kunde påverka Easycare, eftersom hon inte själv producerar sjalarna.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag kan ställa upp som fotomodell! Vem vill bära mig i sjal? Jag har alltid velat testa, för jag tycker det ser så mysigt ut... :roll:
Användarens profilbild
Av elisabet
Nej, det är ju värsta BB-knytningen och tyget över axlarna är inte särskilt utbrett heller...skönt att man blivit lite sjalvan :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Hittar ni de här bilderna som www.sjalar.nu har på Easycares hemsida? Jag gör det inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?