Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Vi har renoverat och byggt nytt kök och nu när allt är färdigt så har jag ett eget arbetsrum!!!

Ett rum på 7 kvadratmeter där jag kan sprida mina tyger, låta symaskinen stå framme och bara "skapa", shit pomfritt va härligt!!!

Har längtat så! Mitt första projekt ska bli att sy en kil till min vinterjacka så jag kan bära min lilla snutta i mina nyinköpta sjalar fastän det börjar bli kallt. :eld: :blahblah: :blahblah:

Dags att sätta igång!!!
Användarens profilbild
Av zandrama
ÅÅåhh vad kul! Grattis! Jag är aaavis på dig. :roll:
Fast jag är å andra sidan överlycklig över att ha ett skrivbord där maskinen kan stå framme på heltid. :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
När vi flyttar till hus skall jag också få ett syrum. Längtar, 1 månad kvar.
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad kul! När vi byter hus (ska köpa svärisarnas för vi vill ha större) så ska jag också få en egen sy/pysselhörna som är bara MIN.
Nu får jag släpa allt fram och tillbaka och sitta på köksbordet.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Annika80 skrev:Åh vad kul! När vi byter hus (ska köpa svärisarnas för vi vill ha större) så ska jag också få en egen sy/pysselhörna som är bara MIN.
Nu får jag släpa allt fram och tillbaka och sitta på köksbordet.

Ja, det ska bli skönt att bara kunna lämna allt där det står, och att verkligen få något gjort när man har en stund över och inte slösa tid på att plocka fram och tillbaka. :app: juvligt...
Användarens profilbild
Av lenaj
Vet precis hur det känns!! Jag har har tills nu för ett par månader sedan sytt vid köksbordet, och därför fått lov att sluta varje gång man ska äta eller annat. Men nu har jag gjort mej en syhörna i gillestugan. Vi använder den knappt ändå, så att det var perfekt!!! Så nu ligger mina tyger och mönster lite fint utspritt där nere!! Jätteskönt! :D :D
Användarens profilbild
Av Luna
ernamalin skrev:Ett rum på 7 kvadratmeter där jag kan sprida mina tyger, låta symaskinen stå framme och bara "skapa", shit pomfritt va härligt!!!
Låter underbart. Visa gärna BILD så vi blir inspirerade. Något rum "över" finns inte här hemma men kanske det skulle gå att fixa ett eget hörn.
Användarens profilbild
Av Groover
Låter underbart! Det är min stora dröm att ha ett arbetsrum igen (fast iofs så blev det mest en avlastningsplats för ostruken tvätt och saker vi inte visste vad vi skulle göra av :oops: ).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?