Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
I våras bröt min gamla trotjänare ihop för gott :cry: Jag passade på att bjuda in mig ofta att sy hos Florin och sedna bodde vi hos mina föräldrar i somras och där fanns ju maskin och sedan lyckades jag tillfälligt låna min mormors Husqvarna 2000.

Men NU har jag köpt en helt ny fin maskin som är bara min! En Pfaff select 1538 Känndes trevlig att sy på och gjorde fiiina sömmar. OCh dubbel matnning som jag så gärna ville ha. Men jag kunde inte hämta den förrän på måndag eller tisdag :roll: Gissa vem som hänger på låset imorgon och hoppas.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh grattis! Jag längtar efter lite extra pengar! Då vill jag också ha en ny symaskin! Hoppas att du får många fina saker sydda på din nya maskin!
Användarens profilbild
Av Asereht
Åh, vad avundsjuk jag blir! Bild

Jag vill också ha en ny men min gamla rackare funkar ju så jag får sukta vidare.

Grattis tii nya maskinen! :)

Bild
Användarens profilbild
Av annemi
Grattis
Vad skoj och Pfaff också (min favvo)

Den kommer gå varm förstår jag. Och du, den som väntar på något gott väntar ju ALLTID för länge. :wink:
Användarens profilbild
Av j
Kuul :D Anna!!

Jag har köpt en Bernina activa 220, och skall hämta den på måndag. :wink:

Så Anna, nu kan vi njuta! :vågen:

/J
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?