Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vet att jag inte borde men Panaman skriker "Köp mig, köp mig" ivrigt påhejad av den famöse sjal- :twisted: . Problemet är att den kommer att ligga och damma om den är för lång och då är det bättre att låta bli köpet. Alltså: hur lång skulle ni säga att en 4,6:a är i verkligheten efter tvätt när den förhoppningsvis krympt klart? Jag bär ju bara på ryggen numera och då är det jobbigt med en för lång sjal. Så mycket längre än storlek 6 på didyn vet jag inte om jag orkar med.

Fram med måttbanden nu så kommer antingen mitt sjalhjärta eller min plånbok att tacka er!
Användarens profilbild
Av P
Har inte kvar min hoppe men den var längre än didymosen iallafall...
Användarens profilbild
Av jag71
Vet inte hur lång en 4,6 är efter tvätt men min London är 6,05 (bara ena sidan mätt så det är inte det att jag tagit med båda ändarna) efter tvätt och den "ska" vara 5,4. Hjälper väl inte så mycket men... :lol: dem är längre än vad som står. Min Oslo är dock lite kortare men inte mycket, den är dock otvättad ännu. Så dem är inte alltid si eller så mycket längre utan dem är bara längre helt enkelt.
Användarens profilbild
Av Blixa
Nu är problemet löst. Nästa vecka kan den som letar efter mig leta vid brevlådan där jag sitter och väntar på en 4,1:a :vågen: :eld: Jag har drömt om en Panama i säkert ett år och nu äntligen ska en flytta hit. Sjal :twisted: har mig verkligen i sitt grepp, måtte vi få ett barn till att bära så att jag inte förköper mig nu :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?