Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sofe
Jag har en dotter som är 4 månader och väger 8,6 kg, vi trivs inte med BB, jag har ont i ryggen och hon sitter inte bra i den!

Hon älskar att vara med "uppe" och hålla koll, vi provade en väns didymos sjal häromdagen och hon älskade den.

Min fråga är, finns det fler sjalar som är snarlika didymos eller är det den jag ska köpa? Det är ju som bekant väldigt dyrt...

Jag är nybörjare som ni säkert förstår...
Tacksam för hjälp, det vore så skönt att kunna bära henne skönt för oss båda!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Hej o välkommen till sjalarnas fantastiska värld :wink:

Alla vävda sjalar är ju mer eller mindre likvärdiga. Vissa lite tjockare, andra lite mjukare osv, men såååå stor skillnad är det ju inte.
Viktigast är att välja en som man tycker är snygg :wink:

Hoppediz är lite billigare (men också lite tjockare o ibland hårdare), annars kan du ju hålla utkik här under säljes så kan du kanske hitta en begagnad sjal. Då blir det ju billigare plus att det inte alls är en nackdel med beg. utan de är bara extrac mjuka o sköna :wink:
Av sofe
Tack för hjälpen, jag håller koll på säljes här och på andra ställen och hoppas att jag ska få någon fin billig mysig didymos...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
sofe skrev:Tack för hjälpen, jag håller koll på säljes här och på andra ställen och hoppas att jag ska få någon fin billig mysig didymos...
*håller tummarna* :wink:
Av sofe
Nu har jag köpt en didymos elips och hela familjen älskar den!!!
Så skönt att bära i sjal!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
naimiez skrev:Å, blev det en svart eller röd? :-D
ja, vad blev det för färg?? ser gärna bild med :D :wink:
Av sofe
Heej!

Jo det blev en svart och den är så bra!