Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi har en Patapum, en ringsjal, en elastisk sjal och en vävd sjal..
Jag är extremt varmblodig av mig :oops: och måste ha något svalt att bära i när jag är på varma platser som i köpcentrum osv...

Nu kommer lillasyster i November och jag är sugen på en ERGO med sån där nyfödisinsats..

Kan man bära en helt nykläckt i den?
Avlastar den bra?
Ligger bebisen bra och ergonomiskt i den?
Vad kostar nyfödisinsatsen och kan man köpa den i Sverige?
[/b]
Användarens profilbild
Av Helen
Hej,
Du kan bära en nyfödd i den, men jag tycker inte att det är det ulltimata sättet att bära en liten på. barnet ligger lite på sidan. Insatsen fyller ut och stöttar.
Jag känner att Ergo valt att göra inlägget för att deras produkt ska fungera från början.
Inlägget går att köpa i Sverige.

Jag har sålt Ergo med inlägg till blivande föräldrar som hellre velat ha det än sjal, men jag har inte fått någon feedback på det.
Inlägget går att köpa i Sverige.
Användarens profilbild
Av Filantra
Jag köpte inlägget till ergon men tyckte inte alls det var bra. Babyn ligger på sidan och det känns inte stabilt alls, känns som han kan glida ut. Och man får inte den där nära-känslan som när man använder trikåsjal. Inlägget är helt värdelöst till en nyfödd, är min utvärdering. (Snyggt tyg dock... är det nån som har nån idé vad man kan ha denna dyna till?)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?