Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
En trikåsjal tycker jag. Den hinner du använda länge.
Valfri modell går säkert bra.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Trikåsjal är klart mysigast till en sån liten plutt :wink: Vill du tvunget ha en sele skulle jag föreslå en Ergo och i såna fall köpa till ett sånt "Infant insert". HAr inte testat det själv, men Ergo från ca 4 månader utan insert, och den är kanon! :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Då säger jag en gås, jag fick aldrig till det med trikåsjalen men med gåsen blev det jättemysigt! Tyvärr föll den offer för den usla ekonomin den här månaden och fick lov att flytta, men jag har ju Anna kvar...
Användarens profilbild
Av Filantra
En gosig trikåsjal rekommenderar jag.
Ergo med infant insert tyckte jag INTE om! Babyn ligger i vaggaposition och det känns som om den lille inte ligger stadigt. Kan glida ur lätt. Urk, gillades inte av oss. Men sen när barnet blivit större så är ergon underbar!!
Av Aelia
Trikå säger jag med, eller mei tai om man inte vill ha sjal alls.
Av kylsbo22
kari me trikåsjal har jag, var skeptisk mot knytning först men det är faktiskt inte svårt alls, tar på den på morron o har den hela dan, samma knytning, mysigt, min dotter är drygt 2 månader.
Av chris71
Blev en ergo med inlägg, funkar kanske inte kanon, men det blir väl bättre när han blir lite större. Kanske köper en sjal av något slag också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?