Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tigerpus
Hei!
Jeg tenker på å sy et elastisk sjal med fast panel. Er det noen her som har prøvd dette og kan komme med gode råd? Jeg har fem meter jersey som er mest elastisk på bredden.

Hvor bredt er greit? Stoffet er 1,5 m bredt og sjalet skal være til en baby på ca 7 mnd. Er det greit å dele det i to, blir det passe bredde?

Er dette et overkommelig prosjekt for noen med liten syerfaring?

Hva gjør jeg med kantene for å få det penest?

Hvordan setter jeg på panelet, bare rett på midten?

Vær så snill, svar... Jeg er så ivrig etter å begynne å sy, men er redd for at det ikke skal bli pent...
Användarens profilbild
Av jag71
Ingen aning men jag skulle tro att panel kmycket väl kan sättas på mitten. har för mig att dem bredaste trikåsjalrna är 70 cm breda medans den smalaste är runt 50 cm. Dem vävda är ligger väl på 60-70 cm tror jag.
Tänkte att om jag ger mina funderingar så kanske det kommer någon som vet bättre och ger sina svar eller i alla fall någon som tror som mig!
Av Tigerpus
Tusen takk for svar!
Var nesten redd for at ingen skulle svare meg, jeg... Håper det er flere som kan gi noen tips, da. Det må vel være noen med enten erfaring, eller bare lure tanker?
Användarens profilbild
Av P
Kolla med Tinaw tror hon har kläm på det där med att sy.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?