Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
Jag skulle vilja designa ett eget mittmärke på de sjalar jag syr själv men jag ha rinte tillgång till nån brodyrsymaskin. Är det någon som vet hur man gör/köper sådana??
Användarens profilbild
Av Gullan
Brodyrmaskiner har de flesta märken. Kolla in sysidan.se, där finns massor av folk som använder dem... Gå in på de affärer i närheten som har symaskiner och testa dem - de är otroligt beroendeframkallande ;)
Lycka till!
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, precis, de har gjort mitt märke. Tar mig friheten att länka in det från deras hemsida:

Bild
Användarens profilbild
Av Måsen
Skulle inte sjalbarn kunna ta fram ett broderat märke som man bla skulle kunna använda som mittmarkering?
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att sy på det på mina sjalar som saknar markering, dessutom är ju halva marknadsföringen klar när man får frågor på stan om att bära i sjal, man behöver bara peka på märket så vet den som frågar vart den ska vända sig för mer info. :lol:
Användarens profilbild
Av miso
Tack för svaren!

tinaw, får man fråga vad det kostade på ett ungefär att specialbeställa?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?