Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
Det har visats så många fina Diapees & wipees här att den här känns lite för enkel men det är ju så lätt att sy och så bra att ha med sej och lägga dom använda blöjorna i. Jag köpte ett diskret tyg för jag ha som foder till nåt annat tyg, men det behövs inte :) Den här är bara sydd i PUL...

Ett måste om man använder tygblöjor.

Bild
Av Xera
Hu rmånga använda blöjor får man plats med i den då ?

Jag har ju alltid det problemet att jag glömt ta med något att lägga använda blöjor i ...
Användarens profilbild
Av mimmis
Xera skrev:Hu rmånga använda blöjor får man plats med i den då ?

Jag har ju alltid det problemet att jag glömt ta med något att lägga använda blöjor i ...
Du kan ju göra den hur liten eller hur stor du vill, min har måtten ca 23 x 27 och då får jag plats med minst 3-4 st Imse vimse Flanellblöjor.

På bilden har jag 3 rena blöjor och ett förpackning våtservetter och det får plats utan problem...

Bild
Användarens profilbild
Av mejamy
Och min maskin har pajjat :x Så jag kan varken sy pockets, PUL-påsar eller nått annat... :( Så jag slänger helt sonika med en vanlig matkasse i väskan. :o
Användarens profilbild
Av mimmis
stackars dej :( Men man tar vad man har :) Jag har haft påsar tidigare men tyckte att det här var roligare :) Man får vara glad åt det lilla ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?