Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag undrar om det är någon som använder Storchenwiege nu när det börjat bli varmt och hur det känns isåfall? Blir man väldigt svettig i enklare knytningar som ryggsäck?
Användarens profilbild
Av Keke
... i väntan på tunnare. Ja, det blir väldigt varmt men det kan oxå bero på att jag har en 5.2m sjal och får väldigt mycket tyg över. Jag tycker att den avlastar bra men jag som ännu är lite ny på ryggknytningar har svårt att få till den (det glider lite för mig)

/keke
Användarens profilbild
Av vanja77
jag är iof väldigt frusen av mig och har en didy den tycker jag är lagom varm utan att man rinner bort helt av värmeslag
Användarens profilbild
Av Suskiv
Knöt ryggsäck med stork idag eftersom hoppis hänger på tork (tova spilde saft på den så den var tvugnen att tvättas) och det var varmt. Men bättre än att knyta x-omslut.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker att min hoppis är varmare än storken jag hade, och jag använder hoppisen en del när jag går längre sträckor med sjal, å i omsluten ryygnytning. Det är inte för varmt, men jag är rätt frusen av mig.

Jag använde storken hela tiden i Egypten i vintras, och det gick utmärkt...
Användarens profilbild
Av Danca
Nu har sommeren jo ikke været så god endnu, men jeg kan sagtens bruge min storch, syntes ikke den er for varm hvis bare det en rygknytning. Til x-omslut bruger jeg min ER når det er varmt.

Kris
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?