Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lenaj
O det var inte lätt!! Men efter ca 6 timmar mer eller mindre intens sying så var den klar, min höst-MT. Och jag blev jättenöjd. Den är så skön att bära i, det lilla jag testade i går kväll vill säga. Gjorde 10 cm breda skulderstroppar med 3 lag fleece som vaddering. Och så la jag ett lag fleece i mellan kropparna också, så den blir lite varm o skön i höst. Paneltyget är jättefint, alla bladnärver o stängler är guldfärgade så att det nästan glittrar om den. Hittade det på syaffären här, och inte visste jag att dom hadde så mycket snygga tyger. :twisted:

Bild

Og några actionfotos med en kvällstrött Max, och en lika trött mamma ser det ut som...:

Bild

Bild
Den är inte sne, det är bara fotografpappan som har tagit ett konstig kort...
Användarens profilbild
Av Gurli
Ååå vad fin. Jag kan riktigt se er framför mig hur ni går där med den fina MT och strosar mellan röda och gula lövhögar :D

Härlig :tumsup:
Användarens profilbild
Av Dweia
Åh va fin! Helt perfekt till att gå och mysa med i höst!
Av belinda
vacker! :D härligt höstmönster! visst är det ganska svettigt att sy med paneler :wink:
Av Yrlavirvla
Inte avundsjuk inte alls... :wink:
Är sååå sugen på att sy en själv.Har ju spanat in Kajsakavats MT som är otroligt snygg. Vill ha, vill ha :love:
Användarens profilbild
Av lenaj
belinda skrev:vacker! :D härligt höstmönster! visst är det ganska svettigt att sy med paneler :wink:
Ja, det kan man gott säga... :roll: Jag fick ta några mikropauser och tänka till lite extra, men nu vet jag iaf hur jag gör till en annan gång. Så då kanske det inte tar 6 timmar... Pappan var rätt så lungn i början, men efter några timmar, så fick jag köra med att jag är strax klar. Har bare 2 sömmar kvar, och efter 1 timme, mmm bara 2 sömmar kvar.... :wink:
Av Xera
Jätte fin och vilka fantastiska höst färger.
Av Lotten
Jättefin! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
kanonsnygg :tumsup:
Av FiaLisa
Wow. Panelen är jättesnygg!
Användarens profilbild
Av Nova
Jättesnygg höst-Mei Tai! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?