Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hade tänkt att köpa tyg och sy gardiner till vårt kök men då upplyste J mig om att det bara blev 35:- billigare att köpa färdigsydda i samma tyg så det blev ju så klart de färdigsydda. Nu hänger de i köket och är hur fina som helst. Tänk att man alltid tror att det blir billigare om man gör det själv :hmm:

Tack Åhléns!
Bild
Användarens profilbild
Av Blixa
Så fina! Och vilken tjusig orkidé :vågen:
Av Signatur
*skrattar*

Min mamma räknade och räknade och kom fram till att de färdigsydda gardinerna verkligen var billigare på gardinbutiken i hålan jag kommer från. Så det lönar sig alltid att kolla!
Användarens profilbild
Av naggie
Katharina skrev:blev det billigare?? :shock: :shock:

Snygga gardiner :-D vad kostade de?
Jag hade inte riktigt alla hästar i hagen när jag skrev :oops: 35:- dyrare att köpa färdigsydda och eftersom skillnaden var så lite var det värt att inte sitta och klippa och sy och ha sig

De kostade drygt 300 tillsammans. Jag tycker att Åhléns har så fina tyger nu för tiden.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kanoners :tumsup:
Du den där klockan på väggen pockar på min uppmärksamhet :heart:. Är det en gammal goding eller nyproduktion???
Användarens profilbild
Av naggie
Buscilla skrev:Kanoners :tumsup:
Du den där klockan på väggen pockar på min uppmärksamhet :heart:. Är det en gammal goding eller nyproduktion???
Nyproduktion men ser mycket trovärdig ut, inhandlad på Grandpa
Användarens profilbild
Av Buscilla
naggie skrev:
Buscilla skrev:Kanoners :tumsup:
Nyproduktion men ser mycket trovärdig ut, inhandlad på Grandpa
Dregglar lite mer över klockan :mums:. Har du förresten sett den ap-sjyssta gamla stereobänken med inbyggd kyl på Grandpa???? Tror den kostade 15 laxar Bild. Den vill jag ha :twisted:
Användarens profilbild
Av HelenaW
Katharina skrev:300 kr är superbra pris för snygga gardiner :shock: I oktober ska vi in och mäta i vårt hus och då ska jag springa till Åhlens sen :-D
Jag tycker du ska springa in på Pastellhörnan här på byn först... de har billiga och fina gardiner (tycker jag i alla fall!)! Köpte nya panelgardiner för 125:-/paret nyligen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?