Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej

Maken har ju en babyhawk MT som jag inte kommer så bra överens med då midjebandet drar ihop sig och kryper in mellan fettvalkarna :ooops: så jag vill ju inte sälja den, även om maken tycker det är ok - för den är ju så SNYGG.. så nu tänkte jag att man kanske kunde sy som vadderade tuber att trä på midjebandet när jag ska använda den..

Vad tror ni kunniga, är det en bra eller en usel idé?

Tips på genomförande för en som knappt kan trä en symaskin emottages tacksamt om du ger tummen upp för min tanke... :hellu:
Av Miapia83
Är ingen sömmerska heller, men det låter ju som en jättebra idé!
Du kanske kan titta på ett bältesskydd från en bilbarnstol för att se hur du ska gå tillväga? Lycka till!
Användarens profilbild
Av Vida
Hmmm, jag skulle göra ett vadderat skärp med hällor att trä in MTns midjeband i, på så sätt får du vadderat även där fyrkanten sitter, samt att det blir lite mer stadga = avlastning... Och så är det enkelt oxå, och går nog att få rätt snyggt
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?