Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Vår tygaffär i Stenungsund har fått in Döskalle-, flams- och camofleece! Döskalle är den man sett här på Sjalbarn. Flams är svart med gulröda flams på. Camo är en jättefin grön/brun/svart.

110 kr metern.

Vill ni ha hjälp kan jag köpa och skicka mot porto :-)
Användarens profilbild
Av exiteme
Ja, det mönstret såg lätt ut...:D

Hur mycket tyg behöver man??? Jag får väl sy bärpåsen i två stycken, för att flammorna ska komma åt rätt håll. Får man ut två bitar på en längd?? Räcker 1 m?
Användarens profilbild
Av tinaw
Du behöver en helbredd av rätt längd för dig. Jag har en sybeskrivning där det står hur man måttar på min sida, www.baranara.se, kolla under "bärpåse".
Användarens profilbild
Av exiteme
tinaw skrev:Du behöver en helbredd av rätt längd för dig. Jag har en sybeskrivning där det står hur man måttar på min sida, www.baranara.se, kolla under "bärpåse".
Aha...Men då räcker 1 m. Lite spillbitar gör inget. Kan man alltid göra något kul av :roll:

Någon som vet var jag hittar bilden på bärpåsen med döskallar...?
Användarens profilbild
Av tinaw
exiteme skrev:
tinaw skrev:Du behöver en helbredd av rätt längd för dig. Jag har en sybeskrivning där det står hur man måttar på min sida, www.baranara.se, kolla under "bärpåse".
Aha...Men då räcker 1 m. Lite spillbitar gör inget. Kan man alltid göra något kul av :roll:

Någon som vet var jag hittar bilden på bärpåsen med döskallar...?
1 m...:?: Har du strl 32? Annars behöver du nog minst 1.20. Man har töjet på bredden, inte på längden. Så det blir två bärpåsar i bredd med rätt längd, om du förstår hur jag tänker. (Oj va luddigt det lät :lol: )
Användarens profilbild
Av exiteme
tinaw skrev:
exiteme skrev:

Någon sojavascript:emoticon(':roll:')m vet var jag hittar bilden på bärpåsen med döskallar...?
1 m...:?: Har du strl 32? Annars behöver du nog minst 1.20. Man har töjet på bredden, inte på längden. Så det blir två bärpåsar i bredd med rätt längd, om du förstår hur jag tänker. (Oj va luddigt det lät :lol: )
Fan, jag blir inte klok på detta. :help: Jag drar strl 42 just nu . Väger 70kg (Nyss fått barn juuuu :roll: ) och 165 lång. Vad behöver jag ca...?? :hmm:
Användarens profilbild
Av naimiez
Åsa med 01 och 06 skrev:Var i Stenungsund ligger den?

Har insett att min prototyg-bärpåse borde bytas mot en snygg.

Åsa
Vid Statoiltappen och MCDonalds....
Användarens profilbild
Av naimiez
Åsa med 01 och 06 skrev:Tackar! Känner att ett besök till Stenungsund är på intåg, kanske redan i morgon.

Köpgalen!!!

Åsa
Vi skall på dop kl 13 annars kan vi ta en kaffe om du kommer på förmiddagen eller så....
Användarens profilbild
Av smurfis
naimiez skrev:Vår tygaffär i Stenungsund har fått in Döskalle-, flams- och camofleece! Döskalle är den man sett här på Sjalbarn. Flams är svart med gulröda flams på. Camo är en jättefin grön/brun/svart.

110 kr metern.

Vill ni ha hjälp kan jag köpa och skicka mot porto :-)
Synd att jag såg denna tråd några månader för sent.. :roll:
Döskallefleecen har jag ju, men FLAMES! :heart: Det hade jag JÄTTEGÄRNA velat ha...
Måste nog börja läsa alla trådar ordentligt... :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?