Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Återigen är jag inspirerad av en annan tråd och måste fråga hur ni använder väskan som tillhör Sinosjalen?
Jag har ju då vikt ner sjalen i den igen men då har jag ju iofs bara använt sjalen vid ett fåtal tillfällen till min 2-åriga Hanna....... :D
Stoppar ni ner sjalen i den, lägger ner blöjor i den, annat smått och gott?
Följer det med väskor även till andra trikåsjalar?
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag tycker tyvärr att den är värdo. Till UBW följde det med en (visserligen aningens stor) påse med dragsko som det var jättelätt att knöggla ner sjal + en blöja t.ex i med bra band som gick att ha över axel eller som liten rygga. Den använde vi en hel del.

Sinoväskan är på tok för liten & knepig. Jag har varken tid eller ork att stå och vika sjal så fint så den ligger oftast som en orm i vagnslift eller väskan om den inte är på kroppen. Har tänkt sy egen dragsko-variant men det blir vilket år som helst - och då väger väl heffaklumpen redan 23 kg...

Bra med liten väska i teorin, men i praktiken tycker inte jag att den funkar.
Användarens profilbild
Av Soffi
:D blöjor, mkt bra väska!
Användarens profilbild
Av April
tycker dock att kardborren sitter lite dumt så den kan skada sjalen
:iagree:

Men gud vad bra Anso - nu har du ju upplyst mig om att man kan ha blöjor i den! :-D

Kram
Av TullaMaja
En liten fin påse fick jag med till Pikku-Ruu trikåsjalen.... :D
Bilnycklar,pengar,mobilen och en blöja :tumup: Jo och 2 amningskupor hade jag oxå i den :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
April skrev:
tycker dock att kardborren sitter lite dumt så den kan skada sjalen
:iagree:

Men gud vad bra Anso - nu har du ju upplyst mig om att man kan ha blöjor i den! :-D

Kram

Åh, jag glömde säga att vi på vår Gotlandssemester hade med oss Sinoväskan men inte sjalen (den är utlånad) :D .
Väskan var jättebra att ha med Hannas "sjuk- och akutgrejor" i - termometer, Alvedon, näsdroppar, fästingplockare och annat smått och gott.
Användarens profilbild
Av Veronica
Meh!

Varför startades inte den här tråden för länge sen? :wink:

Jag har ju precis sålt min Sino och väskan har bara legat i sjallådan och sett ledsen ut. Skitjobbigt att vika ner sjalen i den, men det klart att man skulle ha använt den som en sån där diapers&wipers väska om man hade varit smart!!
Användarens profilbild
Av jag71
hmmm... vika sinon? jag bara trycker ner den i väskan och sen trycker jag ner väskan i norrskenets påse (självklart med norrskenet i också) ner i vagnens nätkasse. Tar babybundlern (är väl en sån jag har??? :oops: :oops: :oops: ) och lägger runt sidorna i vagnen och använder hoppisen som täcke. Ergon i korgen under vagnen och sen går vi.

Jag tycker inte att sinons påse är för liten eller så utan perfekt om man bortser från att den lilla öglan gått sönder och då har jag aldrig hängt upp sinon i den öglan (om någon fattar vad jag menar)
Användarens profilbild
Av miso
använder inte väskan alls. Tycker den är för liten och så blev den lite konstig efter det att den fick hänga med i tvätten.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?