Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Om allt går som det ska kommer jag att bli mamma för första gången i början av januari-07.

Jag bor "mitt i skogen" och promenerar därför oftast på skogsvägar och i skoterspå på vintern, bara att dra barnvagen fram och tillbaka efter byvägen varje dag ger mig gåshud, vill därför sy mig en sele jag kan ha på mina promenader. Vädret där jag bor är ofta över 20 minusgrader och snöblåst.

Eftersom man ska bära nyfödda på magen vill jag göra en sele som skyddar både barnet och mig (som antagligen måste ha öppen jacka?) mot blåsten och snöyran.

Funderar på att sy en MT i bävernylon (sittplattan), fodrad med tunn fleece och som ska ha ngn form av såntdär huvudstöd som är tillräckligt omslutande för att skydda mot den värsta snön och kylan.

Vad tror ni om det?
Användarens profilbild
Av Monia
Grattis till pyret i magen!!!!!
Förstår att du inte vill dra vagnen i snöyra :D Det finns speciella bärjackor man kan bära i. Vet inte riktigt vem som säljer dem. Annars så köp en större vanlig jacka så att du kan stänga om bebisen. :D
Av belinda
Jag införskaffade ett bärskydd, det var jätebra i vintras :D det är en vindtätt fleecefodrad grej som man fäster utanpå selen eller sjalen, så kan man ha sin vanliga jacka. Det är ju lite en budgetalternativ till en bärjacka!

Grattis till pyret också :D
Användarens profilbild
Av kattta
Tack så mycket för era svar, ska kika på Babyboden vad som finns där och sedan fundeeera och fundeeera på vilket alternativ jag ska välja :)

Skrev i en annan tråd och frågade hur man bäst bär en nyfödd på vintern i MT, där fick jag flera svar att en nyfödd bärs bäst i trikåsjal, men här på forumet tycker jag att jag läst på flera ställen att det ska gå lika bra att bära i en MT som är lite mindre (anpassad strl för nyfödd alltså)...?

Anledningen till att jag snöat in på just MT är för att min sambo ganska så säkert hellre använder en sådan än en knytsjal, och tanken bakom är att även sambon ska "ut å kångka i snön"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?