Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Altså jag borde göra ett nytt försök med trikåsjal, men vilken.

Hug-a-buben gillade jag på det sättet att det var smal och därmed ganska sval, men den avlastade inte så bra enligt mig.

Babybundlern avlastade bättre men var för bred och varm.

Så hjälp mig nu vilken trikåsjal är jag ute efter.

Vill ha en sval tunn sjal som fungerar perfekt inomhus när man svettas som en gris, men med bra avlastning. Helst ska den inte kosta en förmögenhet.
Användarens profilbild
Av Mia
Begagnad sino eller en Moby.
Mobyn är ju billigast och inte så varm som BB men inte så sval som Sino eller HaB heller...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fast min Moby är tjockare än min BaBu så jag tror inte den är så mycket svalare. Jag tror också på en Sino.
Användarens profilbild
Av Mia
Knyttet & K skrev:Fast min Moby är tjockare än min BaBu så jag tror inte den är så mycket svalare. Jag tror också på en Sino.
Har du BB slim?
En babu på 70 cm är ju trots allt mycket mer tyg än en moby på 50cm men det kan ju upplevas olika.
Användarens profilbild
Av Mia
Ja.. det går inte att få Allt... :?
Av BumbiBarn
Nu är jag ju lite partisk eftersom jag säljer MaM Wrap triikåsjal men jag tycker den är tunn och bra, har avsmalnade rundade ändar så det blir inte så mycket tyg. Den är 60 cm bred på det bredaste stället ( ändarna är som sagt avsmalnande)

Bara ytterligare ett tips på bra trikåsjal :)

Du kan läsa mer om den på http://www.bumbibarn.se/MaM.htm

Jag hade själv en Baby Bundler när min yngsta var liten och jag trivdes med den, den avlastade bra men det var rätt mycket tyg och det var varmt. Om jag jämför BaBu med MaMs trikåsjal så måste jag säga att MaMs är lite lättare att knyta och mycket svalare och framför allt mindre knut.

/ Jenny
Senast redigerad av BumbiBarn den mån aug 07, 2006 22:46, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har känt på en mamwrap och den kändes bra, men bandet :?
Användarens profilbild
Av marlene
Sannasmamma skrev:Jag har känt på en mamwrap och den kändes bra, men bandet :?
Ja det är skit fult, men det går att vända innåt så att det inte syns
Av BumbiBarn
Jag ska höra med designern om de kanske kan tänka sig att göra utan färgat gummiband med. Gummibandet är det inget fel på när det gäller funktionen, men det finns ju dom som tvekar p.g.a bandets utseende.

Det är dock inga problem alls att vika in den kanten så att det inte syns, påverkar inte bärkomforten.

http://www.bumbibarn.se/MaM.htm

/ Jenny

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?