Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Petronella
Hej! Jag är ganska ny här. Har varit inne och läst senaste halvåret, men nu närmar det sig - att vi ska få barn - och därför har jag börjat fundera på sjal. Jag gillar Hoppediz starkt och funderar på den. Jag vill gärna ha en lång vävd sjal eftersom vi ska adoptera och kommer att få en bebis som är ca 6 mån. När jag är här inne och läser så står det saker som diagonalvävd etc. Jag fattar ingenting?! Skulle gärna vilja ha lite info om vad man ska tänka på etc. Tacksam för svar!!
Användarens profilbild
Av Helena
Diagonalvävd är ett vävsätt som innebär att sjalen är elastisk på diagonalen och omsluter barnet på ett bra sätt och är skön att bära i. De flesta sjalar är lite stretchiga på diagonalen ändå, även fast de inte är diagonalvävda. Men jag tycker att det är skönast att bära i diagonalvävda sjalar, knytningarna blir bättre också tycker jag.
Men nackdelen kan vara att många av de diagonalvävda sjalarna är lite tjocka, så då kan det bli varmt på sommaren eller i varma länder.

Till små bebisar köper många trikåsjalar, men om ni får en sex-månaders bebis blir säkert en diagonalvävd sjal utmärkt. Den är lite stadigare och man orkar bära större barn i den och så är den bättre för ryggknytningar.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?