Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Imse
Men hur är dom egentligen?
Vilka är tjocka? Vilka är specielt stadiga, vilka är tunna och svala? Det måste vare fler än mig som undrar hur dom är. Det finns ju så MÅNGA att valja i! Vilka är bra när man bär mycket inne/under sommaren, vilka är bra til lite tyngre barn? Vilka kan i korta perioder användas på ryggen?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Det finns massor o jag kan bara säga det jag vet att Baby bundler är tjock o att Pikuruu är rellativs tunn Sino håller lite tyngre barn ....

Jag har själv bara haft vävda för mina har blivit tunga snabbt så jag föredrog att ha en tunn vävd en A Antigua som alternativ.... men jag älskar mina vävda o investerar hellre i en dyrare vävd ...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Här är mina erfarenheter:

Moby Wrap: 50 cm bred, ganska tjock men underbart mjuk och gosig. Kort användningstid, vi bytte till vävd vid ca 3,5 månad.

Sino: 50 cm bred. Tunn och sval men ändå stadig. Väldigt avsmalnande ändar. För oss funkade den inte till tyngre barn (9,5 kg), den var för smal och de tunna ändarna skar in i midjan.

BaBu: Relativt tunn, raka ändar. Bred och stadig och funkar till större barn. Kan användas även till ryggknyt. Jag kan bära Albert 10,6 kg i den även på en kortare (ca 30 min) promenad.

Tricot Slen: Bara provad som hastigast. Rätt kraftig trikå, 50 cm bred men kändes mycket stadigare än Mobyn och Sinon.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?