Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag har sett på bilder att man kan ha tyget utbrett över hela armen när man bär i höft-X, men när jag har det så blir det jätte sladdrigt och konstigt vid Miles ben, så jag måste vika upp tyget över axeln. Ofta blir det lite sladdrigt vid Miles ben iallafall. Men om jag drar åt hårdare, så kommer han ju knappt i sjalen och tyget blir inte utbrett från knäveck till knäveck.
Jag tycker att höft-X är lite lurigt på något vis, och så skär sjalen in i halsen ibland. Är det någon som har några tips?
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag kör ju med tyget dubbelvikt (då blir det utbrett) och brukar oftast vika redan när jag knyter, då blir det bra. Eller så ser jag till att dra lite extra i underkanten, eftersom det är den som ska vikas upp sen.
Användarens profilbild
Av Helena
Har du det dubbelvikt så att öppningen ligger inåt då?

Och sen en fråga till, jag har mailat till www.ringsjalar.tk, men inte fått något svar, har mina mail kanske inte kommit fram.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jepp, öppningen upp mot halsen liksom. Nu har du svar från oss också, ville bara kolla upp vår "tygstatus" innan jag svarade så du skule få ett vettigt svar. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?