Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
halloj, jag är på jakt efter något att snabbära, eller snarare "snabb-slänga på" till dottern, två månader. Jag har en sino som står för nästan all transport eftersom Majken inte gillar sin vagn. Jag har också en ringsjal som funkar bra att amma i men jag tycker inte att den är så värst bekväm. Nu är jag på jakt efter något jag kan slänga på mig hemma när hon blir lite kinkig och behöver sövas, nåt som går snabbt och lätt att ta på och bär över bägge axlar. Jag har funderat på nån form av dubbel bärpåse men vet inte hur bra de är och vilken man ska välja. Vill i alla fall ha nåt där hon sitter upp (hellre än i vagga).

Är det nån som har ett tips?
Användarens profilbild
Av Linnea
sele (ergo/patapum) eller Meitai, meitaien är ju överlägset snyggast tycker jag, du kan ju välja vilket tyg du vill och vändbara finns ju cokså med olika mönster :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
jag skulle tipsa om en tricotti det är dubbla bärpåsar som du trär över varsin axel.
Användarens profilbild
Av Måsen
EasyHug finns ju också, den tycker jag är bra. Den är inte stretchig som Tricotti vilket jag tycker känns stadigare. Det gäller bara att få rätt storlek, om den är för stor blir det inte alls stadigt.
Användarens profilbild
Av miso
Tack för era svar!

Jag var inne och kollade på olika MeiTaier, bla på sköldpaddan men den ser väldigt stor ut, kanske för stor för en 2 mån bebis?

Det lutar nog åt en tri-cotti i nuläget och sen får det bli en sele el meitai när hon blir större.
Användarens profilbild
Av Matildamamma
När Markus var liten sydde jag en dubbel bärpåse av fleece, den var helt super och nästan gratis. Fast det är ju lite fel säsong för fleece nu...
Användarens profilbild
Av annikar
En vävd långsjal kan du knyta i dubbelX också. Det går fort och blir skönare än tricottin tycker jag. Tricottin var för stor för mig, jag fick sy in den och då kändes den inte riktigt prisvärd tycker jag.
Jag skulle köpa en halvlång vävd sjal alternativt sy dubbla bärpåsar själv av ett diagonalvävt tyg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?