Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ally
Jag har ju Didy Wellen Aqua. Jag har tyckt att hon varit aningens sträv, för att vara helt supernöjd. Tvättade henne igår, vilket jag dragit mig lite för. Pga strävheten. Tumlade en stund på vädringsprogrammet efter. Hände inget som gjorde henne mjukare. Så tog jag fram strykjärnet! Jisses, vilken skillnad! :shock: . Mjuk som silke nästan! Och mycket klarare i färgerna! :?
Nu är hon alldeles, alldeles UNDERBAR! :D
Att det blev så med strykjärn?!
Användarens profilbild
Av mojsan
, vad skönt att du fick den sådär mjuk o go! Då måste jag ju känna på den framöver :wink: Där ser man, den behövde bara plattas till lite! /M.
Användarens profilbild
Av johanna
Va, ska jag stryka min Wellen Silber? Strykjärn, vad är det? :shock:

Skämt åsido: tack för tipset. Ska nog prova när jag tvättar sjalen nästa gång! Eller tror ni det går att mangla den?
Användarens profilbild
Av Ally
Vad trist att du inte varit riktigt nöjd innan, men vad härligt att det blev bra nu!! Very Happy
Får vi se några bilder sen också...
Det tog tid att mjuka upp henne! Men strykjärnet gjorde verkligen underverk!
Nu är hon nästan lika mjuk som en otvättad Hoppis.

Bilder :oops: skal jag ordna så fort jag fattar :oops: .
(Skaffar ett krypin på familjeliv osv.?)
Användarens profilbild
Av Anso
johanna skrev:Va, ska jag stryka min Wellen Silber? Strykjärn, vad är det? :shock:

Skämt åsido: tack för tipset. Ska nog prova när jag tvättar sjalen nästa gång! Eller tror ni det går att mangla den?
Jag manglar de rackarns långa tygstyckena och de blir bra :)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Anso skrev:Jag manglar de rackarns långa tygstyckena och de blir bra :)
Aha, det kanske man skulle göra, men då måste jag ju boka tid i tvättstugan och den är långt borta. :(
Användarens profilbild
Av Helena
I mina Didymos-instruktioner står det att de rekommenderar strykningar, att det är bra för sjalen. Jag provade att stryka min Hoppiz igår, jösses vad det tog tid. Fast den blev lite mjukare efteråt, fast det blir de ju när man använt dem ett tag också.
Användarens profilbild
Av Anna
Jaså, det är så man gör. Skall lägga på minnet kankse funkar på Antiguan med som jag inte vill krympa för mycket och därför endast tävttat 30grader och hängtorkat? Tyvärr har vi bara kallmangel i tvättstugna av någon anledning och hela tvättstugan är stengd en MÅNAD!!! för renovering. Behöver jag säga att vi är lite småskitiga här hemma?
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:Jaså, det är så man gör. Skall lägga på minnet kankse funkar på Antiguan med som jag inte vill krympa för mycket och därför endast tävttat 30grader och hängtorkat? Tyvärr har vi bara kallmangel i tvättstugna av någon anledning och hela tvättstugan är stengd en MÅNAD!!! för renovering. Behöver jag säga att vi är lite småskitiga här hemma?
har ni inte fått tillgång till nån annan tvättstuga eller nått annat alternativ?
Användarens profilbild
Av Anna
jodå, vi får tvätta i en annan tvättstuga, men det är ju en himla massa fol som blivit hänvisade dit nu så det är ju omöjligt att få tider. Har tvättat i grovtvätten en gång nu och smugit med lite Hugo kläder på jobbet när jag jobbat kväll, för där får vi tvätta våra arbetskläder när vi jobbar om vi vill. Tror dock det är dax att fkaffa egen maskin snart.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:jodå, vi får tvätta i en annan tvättstuga, men det är ju en himla massa fol som blivit hänvisade dit nu så det är ju omöjligt att få tider. Har tvättat i grovtvätten en gång nu och smugit med lite Hugo kläder på jobbet när jag jobbat kväll, för där får vi tvätta våra arbetskläder när vi jobbar om vi vill. Tror dock det är dax att fkaffa egen maskin snart.
Usch det låter jobbigt att hålla på att passa tvätttider som kanske inte passar så bra. Jag älskar våran tvättmaskin och skulle inte vilja vara utan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?