Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tre nu
var köper man den???
Verkar bra tycker jag eller???
Användarens profilbild
Av Anso
Den finns hos www.meitaibarn.se
www.colibribaby.com men de har stopp i orderintaget för tillfället men Mei Tai barn har gjort den beställning för ett tag sedan så hör med dem vad som är på väg in.

Japp, den är REJÄL kan man lugnt säga. Barnet ska i alla fall vara omkring 6 månader (beror på hur stort barnet är) för att sitta bra eftersom den är så pass bred (tycker jag i alla fall).
Den går att använda även till mindre men då får de sitta med fötter och ben innanför selen.
Användarens profilbild
Av Anso
Den finns hos www.meitaibarn.se
www.colibribaby.com men de har stopp i orderintaget för tillfället men Mei Tai barn har gjort den beställning för ett tag sedan så hör med dem vad som är på väg in.

Japp, den är REJÄL kan man lugnt säga. Barnet ska i alla fall vara omkring 6 månader (beror på hur stort barnet är) för att sitta bra eftersom den är så pass bred (tycker jag i alla fall).
Den går att använda även till mindre men då får de sitta med fötter och ben innanför selen.
Jag gillar vår skarpt!!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?