Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
hej här är jag igen med mer funderingar :?

har ju en kille hemma med stort behov av närhet och vill inte alls ligga i babygym eller vara själv. Skulle ni rekomendera ERGO eller Gås? Visst är gås den där Calin Bleu Gauze ? Är den svår att knyta?

ERGO är väl lättast attt stoppa in honom i va+ Men får man använda den på en 2 månaders?

Mvh/Marie
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vilket man väljer av Ergo eller gauze är nog en smaksak. Vi har dem båda - mannen föredrar Ergon och jag gauzen :wink:

Gauzesjalen är lätt att lära sig att knyta och perfekt om man önskar en tunn bärsjal nu till sommaren. Dessutom är gauzen skön inomhus året om! :D Den finns i flera fina färger både klara och mer neutrala. Många är dessutom väldigt nöjda med avlastningen! :wink: Personligen tycker jag t.ex. att bärsjalar oavsett sort avlastar bättre än bärselar - men det torde väl vara en smaksak 8)

Visst kan du ha en liten 2 mån i Ergo. Finns dessutom en speciell insats - infant insert - i fall man vill ha det mer ombonat. Annars är ett alternativ att sätta i bebisen i grodposition med benen innanför. En bra bild på detta finns hos Babyboden (hoppas det är ok att jag visar bilden här Mia :wink:)
Bild

För en liten 2 månaders bebis som vill bäras mycket skulle jag i första hand vilja rekommendera en trikåsjal. Materialet är mjukt och i och med att det är elastiskt behöver man inte knyta om sjalen varje gång utan kan ta ur och i bebisen några gånger innan man behöver knyta om sjalen igen. Trikåsjalar finns av många olika märken - välj den du tycker är snyggast 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?