Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maja & barnen
Letar efter rosa ringar till min Lotusblomma som ska bli ringsjal :loving: , finns det? Babyboden har en färg som kallas purpur och ser ut att vara åt det rosa hållet. Alla andra, inklusive slingrings, verkar bara ha lila/purple, och då tar jag hellre ofärgade ringar. Försöker kika runt men alla har visst samma "hovleverantörer" för det är samma färger överallt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är slingrings som gör alla ringar. babyboden har samma färger som alla andra, jag tror att den de kallar purpur är den som vi andra kallar lila. fast i så fall så stämmer inte färgerna helt på min skärm i alla fall, så miamamman (eller nån annan) får gärna rätta mig om jag har fel.

tyvärr finns inga rosa i alla fall :roll: . färgerna som finns är svart, brons, röd, gul, grön, turkos, blå, lila och silver.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vill också ha rosa. Vi kanske skulle mailbomba Slingrings och hoppas att de, sitt gynsamma läge till trots, lyssnar på sina kunder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Buscilla skrev:Vill också ha rosa. Vi kanske skulle mailbomba Slingrings och hoppas att de, sitt gynsamma läge till trots, lyssnar på sina kunder.
tycker jag absolut du ska göra :D . de är bara två vanliga föräldrar som hellre vill vara hemma mycket med barnen och har startat företag för att kunna det :wink: . inte så ondskefulla trots sin marknadsandel alltså 8)
Användarens profilbild
Av Anna
jodå, babybodens purpur är de som hos de flesta andra kallas lila. Röd slår dock åt det cerice hållet och är väldigt fin till lotusblomman tycker jag.
Användarens profilbild
Av naimiez
Sannasmamma beställde ju från någon annanstans men hittar nu inte vart....läste det i någon tråd här....
Användarens profilbild
Av diddeldi
naimiez skrev:Sannasmamma beställde ju från någon annanstans men hittar nu inte vart....läste det i någon tråd här....
ja från nestmom, men de har bara stålringar. silverfärgade alltså, fast blanka och tyngre än de i aluminium. de har skarv också, medan aluminiumringarna är i ett stycke.
Användarens profilbild
Av Helen
Jag vill tillägga att färgerna skiftar mycket från gång till gång man beställer.
De använder sig inte av samma färgnyans varje gång.
grön kan vara allt från gulgrön till blågrön.
Guld allt från ljusgul till gulorange.
De enda färgerna som jag tycker är samma alltid är silver och svart.

Detta kan vara bra att veta om man har en färg på ringar som man är nöjd med och sedan beställer samma färg igen. Det är inte säkert att man får samma färgnyans. Lite trist känner jag.
Jag undrar om de köper upp överbliven färg någonstans. ( bilfirma???)och använder efter hand...

Jag kan ha helt fel, men jag tycker inte att ett företag skulle ha sån skillnad på sin produkt färgmässigt, eller?
Användarens profilbild
Av Buscilla
Helen skrev:Jag vill tillägga att färgerna skiftar mycket från gång till gång man beställer.

Detta kan vara bra att veta om man har en färg på ringar som man är nöjd med och sedan beställer samma färg igen. Det är inte säkert att man får samma färgnyans. Lite trist känner jag.
Jag undrar om de köper upp överbliven färg någonstans. ( bilfirma???)och använder efter hand...

Jag kan ha helt fel, men jag tycker inte att ett företag skulle ha sån skillnad på sin produkt färgmässigt, eller?
Aha...är det därför det skiljde sig så mycket på mina röda ringar :duh:
Användarens profilbild
Av marlene
Helen skrev:Jag vill tillägga att färgerna skiftar mycket från gång till gång man beställer.

Nä tråkigast var det när jag beställde brons ringar och fick ett par som inte var i samma nyans, dom hade väl kunnat engagera sig lite och försökt para ihop ett par som var hyfsat samma nyans :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
marlene skrev:

Nä tråkigast var det när jag beställde brons ringar och fick ett par som inte var i samma nyans, dom hade väl kunnat engagera sig lite och försökt para ihop ett par som var hyfsat samma nyans :roll:
Oj då :shock:. Kunde du inte reklamera dem???? Har du varit i kontakt med dem?
Användarens profilbild
Av Helen
Vad tråkigt att inte få samma nyans i ett par...

Jag beställer många ringar på en gång ( inte så konstigt kanske) i ett par fick jag rätt färg, men olika storlek... hmmm, men det löste sig :wink:
De är bra med sin kontakt. I alla fall till företag. Hur de är mot privatpersoner vet jag inte.
Användarens profilbild
Av marlene
Buscilla skrev: Oj då :shock:. Kunde du inte reklamera dem???? Har du varit i kontakt med dem?
Nä, jag minns faktiskt inte vad som hände med dom där ringarna :roll: men jag kontaktade inte slingrings, jag är alldeles för feg för sånt
Användarens profilbild
Av Maja & barnen
diddeldi skrev:det är slingrings som gör alla ringar. babyboden har samma färger som alla andra, jag tror att den de kallar purpur är den som vi andra kallar lila. fast i så fall så stämmer inte färgerna helt på min skärm i alla fall, så miamamman (eller nån annan) får gärna rätta mig om jag har fel.

tyvärr finns inga rosa i alla fall :roll: . färgerna som finns är svart, brons, röd, gul, grön, turkos, blå, lila och silver.
Attans, det var som jag misstänkte då! :angry: Men nu har jag spanat runt lite och såg att Binas röda ringar passade jättebra till, så jag får väl beställa röda och be om ett par som är så mycket åt det rosa hållet som det går, om det nu kan variera lite i nyanserna. :roll:
Användarens profilbild
Av Maja & barnen
Buscilla skrev:Vill också ha rosa. Vi kanske skulle mailbomba Slingrings och hoppas att de, sitt gynsamma läge till trots, lyssnar på sina kunder.
Ja, men verkligen. Vill folket ha rosa ringar ska det väl finnas rosa ringar! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?