Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag brukar normalt knäppa på mig Sutemin såhär: http://www.stellaris.se/webshop/doc/sut ... 3c54ea1918 Men idag prövade jag en ny variant. Jag lade selen på sängen, som en vanlig sjal. Lade Runa därpå, satte mig med hennes ben runtom och knäppte på mig höftbältet, drog sedan upp axelremmarna över huvudet och "hoppade" till lite så hon kom ner ordentligt. Korsade bröstet och knäppte i sidorna. Superenkelt!

Borde man inte kunna göra såhär med Ergon och Papatumen med?
Användarens profilbild
Av April
Jo, det går säkert jättebra... Det enda är ju att man måste ha en soffa/säng eller dyl. för att det ska fungera ;-)

Kram
Av Marielle med Runa
April: Jo, men det är kanske ett bra alternativ för dem som inte får till det utan hjälp eller kanske finner "under arm, upp på rygg-varianten" otäck. Hm, typ *mumlar*
Användarens profilbild
Av April
Ja, det varkar vara ett jättebra alternativ... helt klart :-D
Tack, tack! För tipset!

Kram
Av Finlands Lotta
Har alltid haft svårt med att få upp dottern i ERGOn då jag är ensam, så jag har alltid lagt henne på sängen först. Dock lite småknepigt om man inte har nära till en säng/soffa eller dylikt... :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag gör oftast så med Ergon, superenkelt. Eller så knäpper jag på avbärarbältet och svingar upp David i armarna, lutar mig fram och drar på mig axelremmarna. Jag har lyckats riktigt bra med att "bumpa under armen"...
Användarens profilbild
Av Suskiv
Sambon gör så. Ska han ha upp Tova på ryggen i Ergon utan hjälp så sätter han henne på ergon. knäpper höftbandet och drar upp henne.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?