Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Kan någon berätta om fördelar och nackdelar med dem? Är de lätta att justera? Det blir ju nästan inte billigare att sy själv, om man ska köpa tyg och ringar. Och så kan jag ju inte sy heller.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja snälla någon som vet. SKulle precistill att skriva ett inlägg men du hann före :lol:
De såg himla fina ut. Jenny
Av LL
tycker jag, som bara provat som hastigast. Köpte en sådan och gav vidare till en kompis. Snyggt sydd tyckte jag den var. Tunt och stadigt bomullstyg. Möjligen tyckte jag svansen var väl lång, men det är ju lätt att kapa själv eller helt enkelt be dem göra en kortare variant.
Observera att jag aldrig provat någon annan ringsjal, så jag kan inte jämföra med något.
Användarens profilbild
Av marlene
Jag har inte provat men sett nån irl och dom är jätte fina
Användarens profilbild
Av Pyron
Jag har provat en och den var fin och skön. Har tyvärr inget att jämföra med men snart har jag en egen, väntar bara på ringarna. :wink:
Användarens profilbild
Av Gabnus
Hej!

JAg har en ringsjal därifrån. Tycker jättemycket om den. Den är välgjord - inga slarvsömmar eller dåligt fästa trådar. Lätt,smidig och väldigt snygg.
Jag fick gå med den på långpromenad iförrgår. BaBun var kräkig och han vägrade ligga i vagnen. Det gick väldigt bra trots att han väger runt 8 kilo och vi var ute i en timme :)
Har ingen annan ringsjal så jag har svårt att jämföra, men jag trivs super med den jag har köpt från www.ringsjalar.tk

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?