[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 248843
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken vattensjal? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tror jag skulle sattsa på en tunn tunn bomullsjal istället, just för att vattensjalen har så begränsat användingsområde, när tyget inte e vått så glider det så i ringarna att det är fullständigt omöjligt att bära i den........
Användarens profilbild
Av tinaw
Det glider inget i mina ringar. Men det är inte den skönaste sjalen att bära i annars, i vatten är den super. Jag har en hemmasydd med nylonringar medium.
Av Elisa
Babybodens känner jag inte till men Taylormade som jag har är toppen. :D
Glider inte alls, metallringarna kan kännas lite klumpiga men de fungerar utmärkt, det är möjligt att nylonringar inte skulle vara lika bra till det tyget, vad vet jag?
Eftersom den är stickad blir den rätt svajig när barnet blir tungt att använda som vanlig ringsjal vilket jag gjorde i början (hon var 9 månader när jag köpte den) men som vattensjal går det bra att bära.
Användarens profilbild
Av Nova
Elisa:
Blir inte metallringarna väldigt heta i solen?
Av Elisa
Nova skrev:Elisa:
Blir inte metallringarna väldigt heta i solen?
Det har jag inte tänkt på.
I vattnet blir de ju blöta och svala och på stranden försöker jag undvika solen så gott det nu går.
Men eftersom lillan var 1 redan förra sommaren så har jag inte burit mycket när vi inte var i vattnet.
Det kanske vore en bra mätare på när det är dags att gå ur solskenet- heta ringar=överhettad bebis :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag gillar inte metall för att de inte är så bra att ha i klorvatten, och vi använder vattensjalen på badhus.

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?