- lör jun 20, 2026 15:49
Jag har precis blivit tillfrågad om att ställa ut mina textilier i höst (oktober), och är såklart jätteglad för detta, men också lite stressad. För att få ställa ut behöver jag också ha alster att sälja, där 10% av försäljningen tas i bordshyra (och går till välgörenhet). Det kommer också finnas en keramiker och en träsnidare som ställer ut, samt olika musikarrangemang.
Men vad kan jag sälja som är lätt att tillverka och som folk gillar?
Jag syr, stickar/virkar, väver, skapar i papper mm. Hittills har jag funderat på att väva disktrasor, sy tygpåsar, göra bivaxdukar och eventuellt små anteckningsböcker. Vad finns det mer? Vad tror ni funkar?
Tänkte börja lite smått på semestern för att inte hamna i tidsnöd sen, men svårt också med hur mycket jag ska tillverka eller vilka priser jag bör ta.
Men vad kan jag sälja som är lätt att tillverka och som folk gillar?
Tänkte börja lite smått på semestern för att inte hamna i tidsnöd sen, men svårt också med hur mycket jag ska tillverka eller vilka priser jag bör ta.
Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.