Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle dra upp det över huvudet på Isaac och så står jag plötsligt med bara bandet i handen. Jag drog inte särskilt hårt, bandet kan inte varit särsklit bra dit sytt!

Kan jag sy dit den själv? Hur då??
Av Tyche
Ingen som tror att det går? Det ser inte svårt ut!
Vart ska jag lämna den annars??
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Det går. Iaf om du dragit av det längst ner. Jag pillade in det så långt det gick o sydde fram o tillbaka ett antal gånger.

Vårt gick av eftersom sambon använder det bandet att dra i för att 'humpa' ner grabben så att han sitter bra. :roll:

Kan ev. fixa en bild ikväll.
Användarens profilbild
Av Isanna
Hör av dig till stället där du köpt den så kan de säkert hjälpa dig eller ersätta dig (om den inte är alldeles lastgammal då förstås :roll: ) Men annars så är det väl bara en liten tur med symaskinen så sitter den fast igen.
Användarens profilbild
Av EmmaY
Det har hänt en vän till mig med. reklammation sdäger jag!!
Ring stället du köpte den på så får du den nog utbytt!

Kram Emma
Av Tyche
Ergon är rätt ny, det är en denim (så snygg :love: ). Reklamera är kanske en bra ide. Vi har inte använt dem till att "bumpa" ner honom heller. Det är knappt använd. Tror vi använd huvan 4 gånger och ergon 10... Tycker verkligen att den borde ha hållt!
Användarens profilbild
Av zandrama
Tycker definitivt att du ska reklamera! Klart den ska hålla för så lite användning! :evil:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Är den inte äldre säger jag ju oxå reklamera. Vår var ju en classic som jag köpt begagnad så det var ju lite skillnad.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?