- fre sep 11, 2015 22:53
Jag fastnade lite för bärjackan i lila/mörkröd från Bonprix! Någon som testat och kan säga nåt om storlek osv?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Teusa skrev:Jag har precis beställt den röda softshelljackan! Jag vill ha en bärjacka men jag har aldrig testat någon, knappt sett någon ens. Och de andra jag hittat är ju så himla dyra. Det finns väl pengar till det egentligen men beslutsamhetsångesten över vilken... Jag pallar inte... Jag köper denna lite billigare så får jag se sen.Åh, berätta gärna vad du tycker om den sen! Hur är dragkedjorna? Kan man bära både på rygg och mage med denna jacka?
Teusa skrev:Jag har precis beställt den röda softshelljackan! Jag vill ha en bärjacka men jag har aldrig testat någon, knappt sett någon ens. Och de andra jag hittat är ju så himla dyra. Det finns väl pengar till det egentligen men beslutsamhetsångesten över vilken... Jag pallar inte... Jag köper denna lite billigare så får jag se sen.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?