Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
12-åringen har äntligen slutat sura över vårt skärmförbud på dagtid och börjar virka!
Problemet är att garnförrådet inte är särskilt välfyllt på semester och vi är långt ifrån en bra affär. Jag vill gärna smida medan järnet är varmt och köpa nytt garn innan hon tröttnar.
Var kan man beställa med snabb leverans. Hon virkar arugamis, så det behöver inte vara något fint garn i någon speciell kvalité.
Förra sommaren fick jag jättesnabb leverans av något som jag tror heter a-garnet? Garnaffären.se har ibland jättesnabb och ibland någon veckas leveranstid.

Annars tänket jag att panduro också har garn, undrar om de är snabba?

Hade jag varit hemma hade jag kunnat göra ett litet paket med restgarner till henne och skickat :-D . Du är ju så kul att virka och så tråkigt när garnet begränsar...
Garnkorgen är helt fantastiska på att leverera snabbt, kommer nästan alltid dagen efter om man beställer innan typ fyra. Kan verkligen rekommendera det stället!
Av Ponyo
ClaraSofia skrev:Garnkorgen är helt fantastiska på att leverera snabbt, kommer nästan alltid dagen efter om man beställer innan typ fyra. Kan verkligen rekommendera det stället!
Jag håller med!
Och magasin duett.
Ett litet varningens ord för supersoft och Donegal tweed dock. Det finns en mineralolja i de garnerna som bl.a. jag har blivit allergisk mot. Men hon har många andra underbara garner med.

Själv är jag tyvärr både dyr och långsam ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:
ClaraSofia skrev:Garnkorgen är helt fantastiska på att leverera snabbt, kommer nästan alltid dagen efter om man beställer innan typ fyra. Kan verkligen rekommendera det stället!
Jag håller med!
Jag säger också Garnkorgen, de har den snabbaste leverans jag har varit med om, varje gång!
Menar du långt ifrån en bra garnbutik eller ifrån en bra butik över huvud taget? För annars så vet jag att många vanliga ICA-supermarkets också ofta har vanliga garner :tumup:
Användarens profilbild
Av sus
Tack för alla tips. Tyvär har tydligen folk semester så här års, så även garnbutiker på internet. Ingen av dom ni tipsat om skickar förän tidigast på måndag. Hade hoppats på den stora Coop dit vi åkte för att storhandla idag, men dom hade bara sytråd ;-)
Fick i alla fall tips om en riktig garnaffär två mil härifrån. Får se om vi orkar ta oss dit i värmen i morgon.
Användarens profilbild
Av sus
majo0322 skrev:Om du inte hittat ännu kan jag lägga bomullsgarn på lådan i morgon :) Har långt mer än jag behöver….
Tack, va gulligt av dig!
Jag bet k det sura äpplet och åkte till garnaffären en morgon innan det hann bli för varmt och olidligt, så nu har vi ett litet lager hemma som bör räcka en stund ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?