Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gabnus
När jag bär lillen på ryggen så har han ALLTID armarna utanför. Vi bär mest tibetansk ryggsäck och jag har försökt att få honom att ha kvar armarna innanför men han vägrar. Han har alltid armarna utanför på magen också nu när jag tänker på det.:roll:

Ser sällan bilder på barn med armarna utanför på ryggen tycker jag :roll: Någon fler som har ett barn som vägrar sitta "inspärrad"?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Tror att allt sånt går i vågor o vissa vill ju var mer "fria" än andra :P
kollar på bilderna på mina troll o nånn hand sticker alltid upp !! sovandes som vaken !
http://www.familjeliv.se/krypin/trollma ... bum=Sjalar
Det är väl samma som vissa sticker ut e fot när dom ligger under täcke :wink:

Han anseer väl sig väl inknuten då !!!
Användarens profilbild
Av Gabnus
trollmamma skrev:Tror att allt sånt går i vågor o vissa vill ju var mer "fria" än andra :P
kollar på bilderna på mina troll o nånn hand sticker alltid upp !! sovandes som vaken !

Vad underbart söta dina killar är!! Jaa han vill allra hellst känna och dra mig i håret och öronen och då kan man ju inte ha armarna innanför ;) :lol:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Gabnus skrev:
trollmamma skrev:Tror att allt sånt går i vågor o vissa vill ju var mer "fria" än andra :P

Vad underbart söta dina killar är!! Jaa han vill allra hellst känna och dra mig i håret och öronen och då kan man ju inte ha armarna innanför ;) :lol:
Öronen ja det har dom dragit .(så inte förrän nu ska jag sätta i örhängen igen ).. Håret är inget problem här inte *asg
Användarens profilbild
Av Kristina
Alma var sån också, men det var inga större problem egentligen, ganska snart lärde hon sig att "packa in sig" när det var sovdags, då stoppade hon in armarna och kurade ihop sig och sov, jag kunde be henne göra det också, hon förstod vad jag menade.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Kristina skrev:Alma var sån också, men det var inga större problem egentligen, ganska snart lärde hon sig att "packa in sig" när det var sovdags, då stoppade hon in armarna och kurade ihop sig och sov, jag kunde be henne göra det också, hon förstod vad jag menade.
Å lillsnuttan som har blivit så stor och storasyster dessutom för jättelängesedan egentligen men ändå :-D Vad mysigt det låter!
Användarens profilbild
Av Mi
Som jag skrev tidigare.. Min son lägger in armarna på kommando *stolt* :lol: Men om han får välja så hänger de givetvis utanför.. En jobbig low-rider variant :roll: (han lutar sig bakåt)
Alt. att han håller i sjalen och sparkar med benen, bara ett jihaaaa som saknas.. :oops:
Av FiaLisa
Gabnus skrev:Någon fler som har ett barn som vägrar sitta "inspärrad"?
Att ha armarna innanför är totalt omöjligt. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?