Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Bild

Väldigt fin! Och snygg knytning!
Användarens profilbild
Av Elin G
Vad snygg :D . Massa frågor; Vad är det för tyg? Hur lång är den? Hur funkar det att bära i? Har du nåt tyg över till mig?
Användarens profilbild
Av aspen
http://www.familjeliv.se/krypin/lejlej/galleri.php

var det så jag skulle göra med bilden? :wink:

det finns ju en bild på tyget, nära oxå :)

tack så mycket för berömmet. och för insättning av bilden :wink:
den är 5,20 lång, tyg från skroten, skene. tror det är för strechbyxor, vet inte mer, 3% spandex, 28 bomull och 68% polyester om jag räknat rätt, det ska bli 100 & såklart. har bara testat mage mot mage som jag blivit nöjd med knytningen och då var den skön att bära i, men min enda erfarenhet är mobyn.

det finns nog mer i affären fast mitt är slut, jag sydde till en kompis samtidigt. fanns även i typ babyrosa och babyblått, med smala svaga ränder (se detaljbilden)

fråga gärna mer, eller tipsa om knytningen; ryggsäck. jag tycker inte jag får ner rumpan för hon sträcker på benen när jag knyter. första gången jag knöt på ryggen med sjalen (detta är andra om den räknas) såg jag att hon hade allt tyg runt huvudet :oops: så jag fick snabbt knyta om.
Användarens profilbild
Av Blixa
Snygg sjal, snygg knytning och vilka omgivningar :shock: Det ser alldeles idylliskt ut med röda hus och intensiv grönska inpå knuten. Jättefin bild! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Blixa
Bild

Tog mig friheten att klistra in detaljbilden. Bild fast utan mellanslag så blir den inklistrad. Hoppas att det var ok?
Användarens profilbild
Av aspen
jodå, helt okej, tack så mycket
är ju inte så teknisk, speciellt inte på kvällen. jag var dessutom på en typ fångarna på fortet fast på en gård så hjärnan blev lite slutkörd igår haha
Användarens profilbild
Av Monia
Jättefint!!! :app: Duktigt att göra så bra ryggknytning andra gången!!!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?