Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cisco
Sjal tror jag är bäst vid graviditet. Då kan du göra knytningar som inte knyts alls runt magen, utan avsluta tibetanskt till exempel. Skulle tippa att med ett större sjalvant barn är det nog relativt lätt att lära sig knyta på ryggen.
Användarens profilbild
Av Cisco
Jag knöt upp min 2,5-åring på ryggen när hon sömnvägrade på midsommarafton, då jag var höggravid. Gjorde en ryggsäck och avslutade med nån tibetansk variant. Funkade utmärkt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Wickz
Jag bär plutt på 22 månader, i famn. Men jag låter henne nog gå mer nu än förut (låter är fel, övertalar..) och det lär väl bli mer av den varan. Sjal på rygg borde ju vara mest avlastande?
Användarens profilbild
Av Kristina
Sjal på ryggen, eller sele, med bältet under magen. Ringsjal på höften funkar ok en liten stund.
Användarens profilbild
Av Shpongle
Jag har knutit upp min stora kille(fyllde 3 år i juli) på ryggen vid några nattningar nu några gånger i Augusti i hyfsat sena graviditetsveckor, har funkat finfint... Ryggsjalande är ju också mycket lättare med större barn tycker jag eftersom de klamrar sig fast så fint, och hoppar upp på ryggen i perfekt position direkt känns det som... Så kan man koncentrera sig mer på knytningen och mindre på barnet.

Har knutit omslutet ryggkryss tror jag den knytningen kallas?
Användarens profilbild
Av June
Jag bar i Ergo på ryggen när jag var gravid med min tvåa, midjebältet hade jag under magen och det fungerade utmärkt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?