Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emor
Ok, här kommer jag igen, velpottan med tankar om en sele. Eller, det är kris, och jag måste bestämma mig.

Jag har fått låna en boba (tack Zink) och konstaterat att vi trivs bra i den, den passar både mig och lillan, och finns ju dessutom i en del lite roligare färger, vilket enligt mig är ett plus.

Sen vet jag ju att jag tidigare varit inne på tulan, men har ej möjlighet att prova en sådan, och dom verkar bara finnas i lite tråkigare färger?

Jag har svårt att tro att jag kommer bära lillan om 2 år faktiskt, redan nu bär vi väldigt sällan, så jag vet inte om den större panelen på tulan behövs, men tänk om?

:whut:
Användarens profilbild
Av anna76
Kan du inte satsa på en Boba nu då? Så länge? Sen, om bärbehovet/lusten finns, så byter ni till en annan. Då kan du sälja Boban och köpa en Tula (om det är en sån du vill ha...?) :wink:
Av LillaGrodan
Om du inte bär så mycket nu och liten inte sover på ryggen så tipsar jag om en Oh snap (har inget huvudstöd). Mindre panel än Tulan, men bredare sittyta än Boban och avlastar bra mycket bättre än Boban. Har även ett stadigt övre ryggparti som passar större barn. Finns i oändliga färgkombinationer :-).
Användarens profilbild
Av Emor
Åh tack! Huvudstöd har vi aldrig använt på selarna, någonsin. Så det lär jag inte sakna. Ska genast kolla in dom!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Alltså, jag är ju lite kär i vår Tula Toddler, mycket för att den är just så stor som den är... :roll:

Hitills väldigt glad att vi köpte den, för även om vi inte bär så ofta längre så vet jag säkert att den kommer att funka fint att bära med så länge bärbehovet finns och det är ingen risk för att den blir urvuxen på bra länge till. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?