Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mitt barn är snart 1 1/2år och väldigt tung. Jag har burit konstant under denna tid, eftersom hon inte gillar vagn. Jag börjar dock bli sliten och lite less på att bära. Vill ju ändå komma ut och kunna röra på mig. Jag är ensam så jag kan inte låta någon annan bära. Försöker ibland med vagnen men hon börjar liksom skrika och blir riktigt besvärad. Det hade varit så skönt att få henne att vilja sitta i den och kanske till slut somna.

Hur har ni gjort? Kom med tips!

Elin
Jag bar alltid min lilla upp till den åldern. Vi hade vagnen i hallen och jag frågade varje gång vi skulle ut om hon ville åka vagn eller åka på ryggen. När hon fick välja själv valde hon allt oftare vagnen.
Ibland gjorde jag vagnen lite roligare genom att hon fick ta med docka/gosedjur.
Känns igen. Vår kille ville inte alls åka vagn utan gallskrek om vi försökte. Har dock alltid fungerat med mormor. Han till och med somnade med henne. Vid ettårsdagen svängde det och han gillade vagnen mer och mer. Lite torkade tranbär eller en burk med lock brukar göra susen. Men när jag kör så kan han fortfarande vara sugen att komma upp i famnen och åka sele istället.

Finns det någon annan person som står barnet nära som kan testa och ta korta prommisar? För vissa verkar det funka bättre med framåtvänd vagn.
Min bebis började gilla att åka vagn när han får sitta o se framåt ( sulky). Tror det pr så att när han ser mej blir han så " mammasugen" att han inte kan tygla sej, när han däremot sitter så han ser framåt tycker han det är spännande.
moggleif skrev:Hitta en vagn som barnet väljer.
Jag lägger en röst på denna variant faktiskt!

Min lilla gick det bra att åka vagn för, första två månaderna. Sen vägrade hon vagn, och jag bytte vagnar hit och dit, i ett försök att hitta en som vi kunde trivas med. Vid 1,5 år så insåg hon att hon älskade våran babyjogger xc, som mamma eg inte är kanon endast pga att den är framåtvänd, annars otroligt lättkörd. Nåväl, nu är det faktiskt så att hon gillar sin vagn så mycket, att hon gärna klättrar upp och bara sitter i den, och den används för att söva dagtid dom dagar då vi är hemma och vädret tillåter att jag gör någonting ute under tiden hon sover.

Nu vill min gärna åka på ryggen också, men det är faktiskt oftare jag som föreslår det.
Det kan ju faktiskt vara så att vagnen av någon anledning inte är trevlig för barnet så har du provat en annan vagn? När barnet är 1½ år skulle jag inte tveka att använda vagnen framvänd så det är också värt att prova tycker jag. Jag tycker förslagen om att ha leksaker eller någon liten godsak också är värda att prova.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?