Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Nu hittar jag inte tråden, men linafelicia delade med sig av en tutorial till en kjol av gamla jeans. Så här blev min! Ursäkta stor bild. Och den flottiga spegeln följer med på köpet :D
Jättebra tutorial och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet.

Bild
Elin G skrev:Snygg! Jag har också en kjol i den modellen. Skulle gärna sy en till, men har dels svårt att bestämma vilket tyg jag ska ha i volangen och dels ont om tid :roll:
Känner igen bägge problemen! Den här blev klar på ett par veckor kanske, det är superfort för att vara jag :) Måste sy på kvällarna när Lillan har somnat och då är jag själv så trött så jag är vindögd typ.
Fryle skrev:Snygg! :vågen:
Tack!
Limpo skrev:Jättesnygg! Kanske ska ta tag i nåt sånt jag med, dåligt med fina gravidkläder...
Tack! Den var rolig att sy.

Droppen skrev:Hurra så fin!! :vågen:
Tackar tackar! :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag provade att göra så, men jag vet inte om tråden eller tyget var för stelt för det var typ omöjligt att dra i tråden, så jag tänkte någon kanske hade gjort på något annat vis.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Kusmi skrev:Jag provade att göra så, men jag vet inte om tråden eller tyget var för stelt för det var typ omöjligt att dra i tråden, så jag tänkte någon kanske hade gjort på något annat vis.
Hmm :hmm:
Jag har tyvärr inget tips att komma med. Det här var första gången jag gjorde en rynktråd.
Av Emma-Lisa
Perovskaija skrev:
Kusmi skrev:Jag provade att göra så, men jag vet inte om tråden eller tyget var för stelt för det var typ omöjligt att dra i tråden, så jag tänkte någon kanske hade gjort på något annat vis.
Hmm :hmm:
Jag har tyvärr inget tips att komma med. Det här var första gången jag gjorde en rynktråd.
För stumt tyg eller för hård trådspänning eller för korta stygn kanske?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?