[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 9160932
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Förvaring - Hur länge? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ketronya
Elastiken i trikåsjalar kan ju bli dålig över tid, tänk dig om du hittat riktigt gamla strumpor eller liknande elastisk sak, då knastrar det liksom i resåren för att plasten liksom torkat typ... :D

Vävd sjal i naturmaterial tror jag kan hålla hur länge som helst egentligen (nåja ;)) om det förvaras rätt, utan fukt eller skadedjur som kan komma åt. Jag har linnelakan från min mormors mor som håller fortfarande och de är över 100 år vid det här laget. :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bärsjalar, och då även trikåsjalar är ju i regel tillverkade i rena naturmaterial, så jag har utgått ifrån att de med rätt förvaring kan de hålla hur länge som helst ungefär! :D

Om jag jämför med de gamla barnkläder med iaf 30 år på nacken som vi har så är det just plasten/gummit i resårer som har blivit dåligt. Själva trikån (100% bombull) är hur fin som helst!
Användarens profilbild
Av Ketronya
CrazyMagpie skrev:Bärsjalar, och då även trikåsjalar är ju i regel tillverkade i rena naturmaterial, så jag har utgått ifrån att de med rätt förvaring kan de hålla hur länge som helst ungefär! :D

Om jag jämför med de gamla barnkläder med iaf 30 år på nacken som vi har så är det just plasten/gummit i resårer som har blivit dåligt. Själva trikån (100% bombull) är hur fin som helst!
Just det ja, det har ju rätt i! Tänkte inte på att det var 100% bomull även i trikåsjalarna. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?