Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är på jakt efter en bärsele som man kan sätta under jackan och sedan ta i och ur barn ur utan att man måste ta av sig hela jackan ?

Om ni förstår hur jag menar, finns det någon sådan sele?

Nu har vi en ergo och jag tycker det är så bökigt att ta upp barnet först och sedan ta på jackan och om barnet ska ur så måste man ta av sig hela jackan och sedan spänna lös osv..
Finns säkert selar som är smidigare för ändamålet, men för oss funkar det bra att ta i och ur barnet ur ergon utan att ta av jackan. Jag använder selen istället för sjal ibland just av den anledningen.
Om jag spänner ut axelremmarna till max kan jag lyfta i och ur henne uppifrån och sen dra åt.
Ponyo skrev:Beco Butterfly :tumup:
Ja så bra! Jag tittade på en bild av en sådan men blev osäker, och det stod inget om det i beskrivningen :) bara att man kan sätta barnet i selen innan man sätter på sig den. Men jag vill ju sätta på mig selen först och sedan sätta i barnet !

Har du en sådan?
HannaGerda skrev:
Ja så bra! Jag tittade på en bild av en sådan men blev osäker, och det stod inget om det i beskrivningen :) bara att man kan sätta barnet i selen innan man sätter på sig den. Men jag vill ju sätta på mig selen först och sedan sätta i barnet !

Har du en sådan?
Japp.
Vill du provlåna ett tag? Den används inte alls.
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:

Har du en sådan?
Japp.
:vågen: I alla fall prova :D
HannaGerda skrev:
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:

Har du en sådan?
Japp.
Jag vågar inte stämma träff bara. För då blir vi sjuka :roll: ;)

imorgon ska jag söder om söder för att lämna mjölk till Vaysan. Men du bor kanske inte ens åt det hållet?
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:

Har du en sådan?
Japp.
Jag vågar inte stämma träff bara. För då blir vi sjuka :roll: ;)

imorgon ska jag söder om söder för att lämna mjölk till Vaysan. Men du bor kanske inte ens åt det hållet?
Jag bor I Bagis!
Men vi kan se om vi kanske råkar ses någon gång snart, hos Mosan kanske ? om det blir någon pysselträff :) Annars är vi ju i stan ganska ofta, kan höra av mig när vi ska in så kan du se om du har tid eller inte.. bara spontant så ingen kan gå och bli sjuk :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?