- ons mar 27, 2013 01:32
Jag går och väntar på nya bebisen och har velat fram och tillbaka, skall vi investera i en ny vagn eller fortsätta med den gamla? Förra bebisperioden fick den smeknamnet åbäket eftersom den är av en gammal, pålitlig, robust modell; Brio kombivagn med sits och hårdlift. Genomgående i metall med rejäla luftpumpade gummihjul vilket är bra för våra vägar men i våra nuvarande bilar skulle inte både vagn och hund få plats i bakluckan så vi måste ju välja mellan hund eller vagn...
Valet är enkelt just nu, vi har inte mycket pengar och vi använde inte åbäket särskilt mycket egentligen förra vändan. Så varför spendera tusenlappar på en till vagn?
Men "alla andra" har ju vagn och kanske en modernare, smidigare modell skulle bli mer använd? Å andra sidan så har vi då fortfarande kvar problemet med bagageutrymmet och sen tyckte jag aldrig om att behöva leta efter hiss när vi var på stan...
Vad har ni för funderingar, finns det kanske fler som också velar lite?
Valet är enkelt just nu, vi har inte mycket pengar och vi använde inte åbäket särskilt mycket egentligen förra vändan. Så varför spendera tusenlappar på en till vagn?
Men "alla andra" har ju vagn och kanske en modernare, smidigare modell skulle bli mer använd? Å andra sidan så har vi då fortfarande kvar problemet med bagageutrymmet och sen tyckte jag aldrig om att behöva leta efter hiss när vi var på stan...
Vad har ni för funderingar, finns det kanske fler som också velar lite?
Zelda född januari 2009
Mira född mars 2013
Mira född mars 2013