Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag fick en kasse ryagarnsrester och virkade mig en tröja:
Bild
Tyvärr är garnet malsäkrat med Eulan Bayer och jag vet inte hur giftig den är och om jag vågar använda den. :?
Av Smultronbarn
Vilken fin härlig tröja! :app: Kanske om du har något under den så att du inte har så mkt "malsäkrad ull" närmast kroppen då? :hmm:

Här är en wikilänk på tyska om medlet, kanske du kan läsa den eller be nån översätta åt dig? (Jag kan inte tillräckligt mkt tyska för att förstå hela tyvärr).

http://de.wikipedia.org/wiki/Chlorphenylid

Edit: Hoppas et är rätt ämne jag länkat till.
Användarens profilbild
Av Fryle
Tack smultronbarn, den tyska wiki-länken har jag läst (är en fena på tyska). I den (eller om det var någon annan tysk sida, jag har googlat lite) står det att medlet är farligt för insekter men ofarligt för varmblodiga varelser. Men de studier som hänvisas till är gjorda på mattor, medan jag tänker att det är annorlunda med ett klädesplagg som man ju har på sig. Fast som du säger perovskaija, så har jag den inte direkt mot kroppen, ryagarn är inte så gosigt. Någon föreslog att jag kunde använda den för att få en myggfri sommar. :fnissa:

Och tack för kommentarerna, jag tycker tröjan blev ganska snygg, men den är tung och klumpig. Eftersom garnet bestod av bitar som var 20-60 cm långa var det lättare att virka än att sticka, då jag lättare kunde ta hand om ändarna under arbetets gång, så det var bara fyra trådar att fästa på slutet.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Mggfri sommar! :Hahaa: :app: :fnissa:

Men ÅÅÅååHhhH vilken underbar tröja!!! Älskar jätteregnbågsrandigt! :loving:

Med kläder under och undvika att äta på tröjan borde den väl vara ok att använda som ute-tröja iaf? Tänk vad en sån tröja kan pigga upp den gråaste vårdag ute i trädgårn! 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev:Den blev ju superfin!!!
Om inte annat kan du ju ha den bland garnet när den inte används så den skrämmer iväg smådjuren :)
:tumup:
Användarens profilbild
Av camsch
"så jag virkade en tröja" :shock:

Jättefin!!! :love: :love: :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?