Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nano
Nån som vet om man kan korsa banden när man bär på rygg?Har insett att jag är alldelles för smal över axlarna :?
Användarens profilbild
Av Disaia
nano skrev:Nån som vet om man kan korsa banden när man bär på rygg?Har insett att jag är alldelles för smal över axlarna :?
Jag testade en gång, det blev inte skönt för brösten... Har du spännt banden uppe på axlarna också? Håller med om att de verkar ha fokuserat mer på stora än små när de designade manducan...
Av nano
Hur då uppe på axlarna? Har spännt dem så kort det går och tvärspännet men det sista hjälper inte alls :/ Får ju funka som sele när andra ska bära annars :|
Användarens profilbild
Av Disaia
nano skrev:Hur då uppe på axlarna? Har spännt dem så kort det går och tvärspännet men det sista hjälper inte alls :/ Får ju funka som sele när andra ska bära annars :|
Ah, du har säkert redan gjort det, men jag menar alltså spännerna som är ovanför vadderingen på axelbanden. Så att du inte missar dem. För mig funkade det nästan utan att dra åt där, men när jag kom på att jag kunde göra dem några cm kortare där uppe så blev det perfekt!

Annars kanske det går när lillen blir större, eller när ni har tjockare kläder på er? :? Men tråkigt om det inte passar, det är väldigt mysigt och praktiskt att bära på ryggen tycker jag!
Av nano
Aha! Hitta dom! Ska prova senare om det blev bättre, tack :app:
Av Isadora
Jodå, det går att korsa banden om du bär på magen. Men korsa fram när du bär på ryggen är inte alls skönt. Men bär jag med Manduca på magen vill jag gärna ha korsade band, jätte skönt.
Av nano
Marina skrev:Jag gjorde som på meitai-en, korsade och snurrade så det liksom blir en korv mellan brösten och så går de ut igen under.
Smart, det kanske funkar.
Av nano
Disaia skrev:
nano skrev:Hur då uppe på axlarna? Har spännt dem så kort det går och tvärspännet men det sista hjälper inte alls :/ Får ju funka som sele när andra ska bära annars :|
Ah, du har säkert redan gjort det, men jag menar alltså spännerna som är ovanför vadderingen på axelbanden. Så att du inte missar dem. För mig funkade det nästan utan att dra åt där, men när jag kom på att jag kunde göra dem några cm kortare där uppe så blev det perfekt!

Annars kanske det går när lillen blir större, eller när ni har tjockare kläder på er? :? Men tråkigt om det inte passar, det är väldigt mysigt och praktiskt att bära på ryggen tycker jag!
Just nu sover ungen i manducan på ryggen och jag tycker den sitter helt ok, inte superskönt men absolut inte som det gjorde först. Tack!
Användarens profilbild
Av Disaia
:vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?