- tor dec 27, 2012 17:14
Jag blir inte klok på vilken bärsele jag ska investera i. Har burit min pojk mycket i sjal (först tricot, sen tunn vävd på mage och nu i en grövre kortare på ryggen) men nu börjar han vilja upp och ner mer och verkar känna sig lite för fast i sjalen. Jag har provat patapum toddler men är orolig att pojken växer ur den för fort, ergo performance som känns lätt och skön men kanske inte avlastar lika bra? Tula är tyvärr för stor för mig som är 165 lång o väger 50 (är smal om ryggen). Sen ska också mannen (187/83) kunna ha den. Min pojke är något större än medel ca 80/11.
Vi tänkte använda den både i stan, på resor men framförallt i fjällen eller på vandring. Det talar förstås för tunnt material som torkar lätt o väger lite.
Några tankar, erfarenheter eller tips?
Vi tänkte använda den både i stan, på resor men framförallt i fjällen eller på vandring. Det talar förstås för tunnt material som torkar lätt o väger lite.
Några tankar, erfarenheter eller tips?
Mamma till T 120111 och A 130926.
Bär i BB-tai, tricot slen, Amazonas, Hoppediz, Patapum, hemsydd ringsjal och Mei Tai.
Bär i BB-tai, tricot slen, Amazonas, Hoppediz, Patapum, hemsydd ringsjal och Mei Tai.