Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marsbebis
Hejsan hoppsan! Jag är helt ny på det här med bärsjal, jag väntar mitt första barn och är helt förvirrad i denna djungel! men har förstått att bärsjal är bättre än sele, min fråga är egentligen.. hur ska man veta? några tips?
tack på för hand :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Välkommen hit! :D

Det enklaste är att börja med en trikåsjal, den är enklast att knyta. När barnet sedan växer känner man själv när det behövs mer stöd. Då kan man byta till en vävd sjal eller ergonomisk sele. En Meitai är som ett mellanting mellan sjal och sele och uppskattas av många.
Användarens profilbild
Av SCSI
Man vet inte, utan börjar med nåt och samlar på sig stuff allt eftersom. 8) det som inte passar är bara att sälja vidare eller byta mot nåt annat. :tumup: trikå och meitai gillade jag från början, sen när ynglet blev stadigare fick jag användning för ringsjalen.

Det är helt enkelt bara att testa - felköp är ingen katastrof eftersom det finns många här som är likadana och testar sig fram! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?