Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vitsippa skrev:
ellla skrev:Och jag tycker att spiralstickade utan häl är oslagbart första året. Då slipper man fundera på om de blir lagom!
Låter bra! Jag är lite novis, var hittar jag mönster på sånt?
Ja. öh-- kan kolla lite.
Men det fungerar såhär:
Lägg upp lagom många maskor (kolla stickfasthet och hur breda sockor du vill ha och tänk på att resår drar ihop sig, så det gör inget om det är lite fler maskor). Maskantalet ska vara delbart med fyra.
Sticka resår *2rm, 2am* i ca fem centimeter och börja sedan förskjuta mönstret vart tredje varv. (alså stickar du först en avig maska, sen två räta, sen två aviga, två räta, två aviga... varvet ut. Nästa 2varv börjar och slutar med en avig maska. Fjärde varvet börjar du med två aviga och så vidare.)
Sticka tills du tycker att det är lagom långt och minska sen för tån. (dela arbetet i en fram och baksida. Sätt en markör i början på varvet och en i mitten på varvet. Sticka ihop två maskor innan och två maskor efter alla markörer tills dess att du har så få maskor att garnet kan dras igenom dem och fästas (ca 4eller 6 maskor).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?