Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Tänkte se om jag orkar sy mössor åt 8 mån bebisar, kan nån tänka sig att mäta tvärsöver och så höjden på ett ungefär sådär? Jag har alla mina kläder magasinerade i Piteå och ingen som kan kolla.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Frågade min kompis som har barn i samma ålder o hennes mössa var 21,5 och 21,5. Provmössan jag gjorde (enkel bara inte dubbel) kunde Linus ha.. :roll: lite tight men jag undrar verkligen om en bebis skulle kunna ha... måste nog göra ännu en test i dubbelt tyg o fara o prova på hennes bebisar. Linus har galet stort huvud ändå..
Användarens profilbild
Av Jennelii
Då ska jag testa med det måttet =)

Mått till Linus då tex? Nu när jag lix håller på =)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Efter att jag sytt 4 provmössor så tar jag tag i den ena av mössorna som ska sys på riktigt... då ger overlocken upp när det är 1 dm kvar :gaah: svär en smula men sätter mig vid vanliga maskinen o syr klart, då tänker jag fel, fast jag gjort rätt på dom 4 provmössorna och den är bara att kasta... Nu har jag iaf sytt klart den ena av mössorna o funderar på om jag ska fara upp till min kompis o prova den på hennes barn, tycker den ser liten ut..
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jennelii skrev:Efter att jag sytt 4 provmössor så tar jag tag i den ena av mössorna som ska sys på riktigt... då ger overlocken upp när det är 1 dm kvar :gaah: svär en smula men sätter mig vid vanliga maskinen o syr klart, då tänker jag fel, fast jag gjort rätt på dom 4 provmössorna och den är bara att kasta... Nu har jag iaf sytt klart den ena av mössorna o funderar på om jag ska fara upp till min kompis o prova den på hennes barn, tycker den ser liten ut..
Men hon svarar inte!! *stressad*
Användarens profilbild
Av Jennelii
Köpte en bok istället.. en bok på två barn.. jaja, skitsamma, eller så struntar jag bara i att fara =(
Användarens profilbild
Av solkatten
Har du huvudmåttet på barnet så kan du räkna ut bredden. Omkrets/2-3cm brukar funka bra. Sen beror det ju på vilken modell du vill ha men många gör lika hög som bred, andra ca 1cm lägre än bredden.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Bredden sådär funkade inte, hade med mig två provmössor o provade i smyg när jag var o bytte blöja o båda var för små, eller den ena gick på men var megatight. Sen hade dom klippt tyget helt snett så det var mkt mindre på ena sidan så det gick inte att göra en ny pga det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?