Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Är det någon av er som känner till om det finns fler bärselar än Beco butterfly II som man kan sätta barnet i selen innan man sätter upp selen på ryggen?

I butterfly II sitter ju barnet "i en ficka". Vi är jättenöjda med det, det är enkelt att "sno runt" selen från mage till rygg och tvärt om + att vi kan sätta barnet i selen och sedan fästa selen på kroppen.

Nu funderar vi på att köpa ytterligare en sele till barn nr 2 som nu är 4 månader. Frågan är om vi ska köpa en likadan...
Det vi inte är så nöjda med är att det är svårt att fälla upp huvudstödet själv om barnet somnar + att selen sitter bättre på mig än på min man som är lite större (vadderingen på axelremmarna i kortaste laget).

Har ni några tips?
Nä, så vitt jag vet är den Becon unik i sitt slag med just den funktionen. Åtminstone av de mer kända selemärkena. Problematiken med huvudstödet är dock inget som endast finns på Becon, det är nog i det svårare laget på alla selar då det inte är så lätt att nå. Det där med att vadderingen är kort förstår jag vad du menar men du har inte kollat om vadderingen är längre på en annan sele? Du kanske känner några som har andra selar? Om jag inte missminner mig så var vadderingen inte mycket längre på Ergon t.ex. men det har jag inte lika full koll på. :P

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?