Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
L 5 mån har börjat vara vaken mer på våra dagliga skogspromenader. Iofs sitter han än så länge tyst o nöjd och spanar runtomkring sig, men det kanske ändå vore trevligt m nåt att pilla på lite. Vet att jag läst nån tråd om det tidigare. Har ni med något för barnet att pilla på? Kanske rentav sätter fast ngt i tex selen. Vad isf?
Användarens profilbild
Av Sanna81
Utomhus är det kanske lättast med någon kvist eller blad eller så?

Inne brukade jag ge någon leksak eller köksredskap när hon satt på ryggen, mest för att hon inte skulle luggas, men eftersom de slängdes ned så fort hade jag nog inte orkat utomhus. Någon period knöt vi förresten fast småleksaker i snöret till huvan, det funkade ibland (själva snörena var rätt intressanta ett tag de också, liksom eventuella snören till jackans huva eller så).
Användarens profilbild
Av Faegis
Min E (8 mån) älskar när jag har halsband han kan pilla på. De kommer i lagom höjd, och är bra för att hindra honom från att klösa mig på halsen och pilla i min näsa, som han annars gärna gör. Jag har tänkt skaffa ett "lekhalsband" som är säkert och skojigt som jag har när jag bär, men det har inte blivit av ännu.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
Såg att syttochgjort säljer söta halsband med virkade kulor ämnade som leksak :love:
Jag har knutit Bolan jag bar på magen när han låg därinne i ett kort snöre, avleder ( ibland) fr att luggas i under småhåren aj! :|

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?